Yapılan son araştırmalara göre TV Reklam uygulamaları, diğer reklam mecralarına göre 4 kat daha verimli olduğu ortaya çıktı.
Günümüzde hızla büyüyen sosyal medya mecraları hemen hemen her bireyin kullandığı, vazgeçilmez bir sosyal iletişim platformu haline geldi. Bu durumda reklam verenlerinde tercih ettiği yeni reklam mecrası olarak adlandırılıyor. Fakat İngilterede yapılan son araştırlamalara göre, sosyal medyanın erişim oranın çok yüksek olmasına rağmen, reklam yayınlarının akılda kalıcılığı ve marka güven endeksine olan katkısının Televizyon mecralarına oranla çok daha düşük olduğunu gösterdi.
TV Reklam Uygulamaları Güven Veriyor
Günümüzde işletmeler rakiplerinden önde olmak için güçlü bir markaya sahip olmaları ve markanın farkındalığını oluşturmaları gerekmektedir. Bu bağlamda reklam, tüketicilerin markaya olan farkındalıklarının oluşması için yapılan pazarlama iletişim faaliyetleri içerisinde büyük bir önem taşımaktadır. Ürünün tanıtımı için hazırlanan reklam uygulamalarının yoğunluğu markanın da fark edilmesinde önemli rol oynamaktadır.
Bu amaç doğrultusunda yürütülen reklam uygulamaları arasında televizyon reklamları önemli bir yer tutmaktadır. Televizyon reklamları, tüketicilerin markanın ismini, logosunu ve işaretini hem görsel hem de işitsel olarak algılamalarında diğer reklam ortamlarından daha fazla etkilidir. Çünkü marka ismine verilen önem, marka hassasiyetini olumlu yönde etkileyen önemli unsurlardan birisidir. Marka hassasiyeti ise markaya olan bağlılığın oluşmasını etkilemektedir.
TV Reklam neden tercih ediliyor ?
Televizyon reklamlarının tercih edilmesinin sebebi, ekran başındaki izleyicinin reklamı fark etmesini sağlayacak özelliğe sahip olmasıdır. Bu durumun farkına varan izleyici, reklamın konusu olan ürünün markasına karşı ilgi duymaya başlar ve bu durumu markaya duyulan hassasiyetin artması takip eder. Son aşamada, izleyicinin o markaya bağlılığı sağlanır ve işletme yeni müşteri kazanır.
TV Reklamları, Bant Reklam, Spot Reklam, Advertorial, (Tanıtıcı Reklam) Dizi Sponsorluğu gibi reklam uygulamaları hakkında ajansımızdan bilgi alabilir ve cazip fiyat avantajlarıyla TV Reklam verebilirsiniz. Ayrıca 2D grafik animasyon reklam filminizi de biz hazırlıyoruz.
Dilerseniz web sitemizde yer alan TV Reklam Paketleri bölümünden,
“Gündüz Kadın Kuşağı TV Reklam Paketi“,
“ Gündüz Haber Kanalları TV Reklam Paketi“,
“Akşam (Prime Time) Haber Kanalları TV Reklam Paketi“
gibi bütçenize ve müşteri hedef kitlenize en uygun tv reklam paketlerinden birini tercih edebilir, hızlı, kolay TV Reklamı verebilirsiniz. Üstelik reklamlarını aynı gün yayınlansın.
TV Reklam Türleri
TV Reklam türleri Bant Reklam, Spot Reklam, Advertorial, (Tanıtıcı Reklam) Dizi Sponsorluğu gibi yayınlanmış TV Reklam yayın kayıtlarımızı “İŞLERİMİZ” bölümünden inceleyebilirsiniz.
TV Reklam Ücretleri Ne Kadar ?
TV Reklam Ücretleri hedef kitle erişim maliyeti diğer tüm mecralara oranla daha uygun bir fiyat yapısına sahiptir. Örnek olarak, ATV, Show TV, KANAL D, STAR, FOX TV gibi kanalların akşam kuşağı yayınlanan bir dizisinde reklam verdiğinizde yaklaşık olarak 10 milyon kişi civarında bir izleyiciye ulaşmış olursunuz. Bahsettiğimiz TV Kanallarının ortalama olarak akşam programlarında yayınlanan bir TV Reklam Ücreti / spot reklam saniye birim maliyeti 500 TL ile 1000 TL civarıdır.
Bu tutar gündüz kuşağında yayınlanan programlarda bir spot reklam maliyeti yaklaşık olarak 100 – 200 TL civarındadır. Dönemsel ve toplam kampanya bütçe rakamlarına değişkenlik gösteren bir fiyat politikasına sahip olan TV Reklam mecrası kesinlikle, en ucuz ve en etkili reklam mecrasıdır.
Sizde markanız için, en uygun TV Reklam kampanya planlaması için bize ulaşabilirsiniz.
TV Reklam Ücretlerini İnceleyin