• 0850 346 93 78
  • Bant Reklam
  • Spot Reklam
  • Sponsorluk
  • Advertorial
  • Hesabım
Menu
  • Bant Reklam
  • Spot Reklam
  • Sponsorluk
  • Advertorial
  • Hesabım
Galamedya Logo
  • Tv Reklam Paketleri
  • Tv Reklamı Ver
  • İşlerimiz
  • Hakkımızda
  • İletişim
Menu
  • Tv Reklam Paketleri
  • Tv Reklamı Ver
  • İşlerimiz
  • Hakkımızda
  • İletişim
Medya Planım

Medya Planınıza henüz program eklemediniz.

0
  • Medya Planım
  • Tv Reklam Paketleri
  • Tv Reklamı Ver
  • İşlerimiz
    • Tümü
    • Bant Reklam
    • Spot Reklam
    • Sponsorluk
    • Advertorial
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Medya Dünyasından
  • Fragmanlar
  • Reklam Verenin El Kitabı
  • Prodüksiyon

RTÜK Kuralları

  • Reklam Verenin El Kitabı
  • Mart 3, 2020
  • 10:04 am
Rtük Kuralları

RTÜK Kuralları

RTÜK Kuralları

Rtük Kuralları genel olarak şu şekildedir.

  1. Program İçi Reklam Kuşakları” için maksimum yayın süresi 6 dakikadır.
  2. Aynı program içinde yayınlanan birbirinden bağımsız iki “Program İçi Reklam Kuşağı” arasında en az 20 dakika süre olmalıdır.
  3. “Program Önü/Arası Reklam Kuşakları” için maksimum yayın süresi 6 dakikadır.
  4. Aynı program içinde yayınlanan birbirinden bağımsız iki “Program İçi Çerçeve/Bant Reklam Kuşağı” arasında en az 10 dakika süre olmalıdır.
  5. “Program İçi Reklam Kuşakları” ve “Program Önü/Arası Reklam Kuşakları”dışında kuşak açılamaz, ayrıca “BBR/Advertorial/Seperator Reklam Kuşakları” açılamaz.
  6. Sanal reklamlar ve sanal logolar 5 dakikada bir çıkabilir ve maximum 8 sn olabilir.
  7. Reklamların toplam yayın süresi kanalın günlük yayın süresinin % 20’ini geçemez.
  8. Telemarketing yayınlarının toplam süresi kanalın günlük yayın süresinin %5’ini geçemez.
  9. Canlı advertorial” ve “özel-tanıtıcı spot” reklamlar Off prime-time’da maksimum 60 sn’yi geçmeyecek şekilde saatte 1 adet olarak yayınlanabilecek.
  10. Canlı advertorial ve “özel-tanıtıcı spot” reklamlar, 19:00-23:30 saatleri arasında yine 60 saniyeyi geçmeyecek ve kuşakta yayınlanan reklamlardan farklı olmak üzere,bağlı bulunduğu kuşak süresine dahil olmak kaydıyla yayınlanabilecek.
  11. 12 dakikadan kısa programlarda ön reklam açılmaz.
  12. Reklamlar jenerikle başlayıp, jenerik ile bitecek. Bunun dışında reklam amaçlı bir uygulama olmayacak. L Reklam Kuşakları açılamaz.
  13. Programın son kuşağı ile hemen sonra gelen program önü reklam arası en az 5 dakika olmalıdır.
  14. Spor müsabakaları: sanal ve alt bantların yerleştirme sıklığı 2,5 dakikadan az olmayacak şekilde yayınlanabilir ve maximum 8 sn olabilir.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
REKLAM VERENİN EL KİTABI
TV Reklam Ücretleri 2020

TV Reklam Ücretleri 2020

6 Ekim 2020
Tv Hedef Kitle Nedir

Hedef Kitle (SES) Grubu Nedir.

24 Eylül 2020
Tv Reklam

TV Reklam

11 Nisan 2020
Tv Reklam Türleri

TV Reklam Türleri

6 Mart 2020
Reklam Sozlugu Tv Reklam

Reklam Sözlüğü

3 Mart 2020

TV Reklamı Verirken Dikkat Etmeniz Gerekenler

3 Mart 2020
Rtük Kuralları

RTÜK Kuralları

3 Mart 2020
Tv Reklam Türleri

Reklam Türleri

3 Mart 2020
Neden Tv Reklam

Neden TV Reklamı

3 Mart 2020
  • Medya Dünyasından
  • Fragmanlar
  • Prodüksiyon
  • Reklam Verenin El Kitabı
  • Hakkımızda
  • Gizlilik politikası
Menu
  • Medya Dünyasından
  • Fragmanlar
  • Prodüksiyon
  • Reklam Verenin El Kitabı
  • Hakkımızda
  • Gizlilik politikası
Galamedya Logo Beyaz

Tv Reklam Medya ; Tv reklamları, tv reklam, bant reklam, spot reklam, ürün yerleştirme, sponsorluk, televizyon reklamı ver, televizyon reklam ajansı, tv reklam ajansı, televizyon, reklam, ankara televizyon reklam ajansı, atv reklam, kanald reklam, star reklam, trt reklam, hizmetleri vermektedir.

Bizi Arayın

0850 346 93 78

Bize Yazın

tvreklam@tvreklam.com.tr

Bizi Takip Edin

Youtube
Vimeo
Instagram

Gala Medya © 2020 - Her Hakkı Saklıdır

web tasarım aktaynet