Türkiye’de Televizyon İzleme Süreleri Yeniden Artışta!
Dijital platformların hızla yaygınlaştığı bir dönemdeyiz. Ancak Türkiye Televizyon İzleme ve Araştırma Kurumu (TİAK) verileri, birçok kişinin düşündüğünün aksine televizyon izleme oranlarının 2025 yılında yeniden yükselişe geçtiğini ortaya koydu.
2024 yılında ortalama 3 saat olan günlük televizyon izleme süresi, 2025 itibarıyla 5 saat 41 dakikaya ulaşmış durumda. Bu da Türkiye’yi yalnızca Avrupa değil, dünya ortalamalarının da üzerine taşıyor.
Dijital Güven Sorunu Televizyona Yönelimi Artırıyor
Son yıllarda dijital mecralardaki sahte mi gerçek mi olduğunu anlamakta zorlandığımız yapay zeka üretiminin de popüler hale geldiği bilgi kirliliği ve güven sorunları, izleyicilerin televizyonu yeniden bir “güvenilir mecra” olarak görmesine neden oldu. Haber, eğlence ve dizi içeriklerinde televizyonun sunduğu düzenli yayın akışı ve güvenilir marka değerleri ve yasal denetimlere tabi yayıncılık ilkesi nedeniyle izleyiciyi ekrana geri döndürdü.
Uzmanlara göre televizyon, hâlâ en yüksek güven oranına sahip mecra olarak markalar için en etkili reklam alanıolmayı sürdürüyor.
Reklam Verilerinde de Artış Var
TİAK verilerindeki bu izlenme artışı, televizyon reklamlarının etkisini doğrudan yükseltiyor. Çünkü televizyon hâlâ milyonlarca kişiye aynı anda ulaşabilen en güvenililr tek mecra.
Bir başka deyişle, doğru stratejiyle planlanan bir TV kampanyası, markanızı kısa sürede ülke çapında tanıtma gücüne sahip.
Doğru Zaman, Doğru Yer, Doğru Ekran: Gala Medya Yanınızda!
Televizyon izleme oranlarının yükseldiği bu dönemde, markanız için en doğru adımı atmanın tam zamanı.
🎬 Gala Medya TV Reklam Ajansı olarak, hedef kitlenizi en iyi anlayan analizlerle, doğru zamanda doğru kanalda reklam vermenizi sağlıyoruz.
İster ulusal kanallar, ister tematik yayınlar olsun — markanızı milyonlarca izleyiciyle buluşturmak için buradayız.
👉 Gala Medya ile siz de hemen doğru zamanda, doğru yerde TV reklamınızı verin!
Güvenin, etki gücünün ve görünürlüğün birleştiği nokta: Televizyon reklamları.



















