• 0850 346 93 78
  • Bant Reklam
  • Spot Reklam
  • Ana Sponsorluk
  • Advertorial
  • Hesabım
Menu
  • Bant Reklam
  • Spot Reklam
  • Ana Sponsorluk
  • Advertorial
  • Hesabım
Galamedya Logo
  • Tv Reklam Paketleri
  • Tv Reklamı Ver
  • İşlerimiz
  • Hakkımızda
  • İletişim
Menu
  • Tv Reklam Paketleri
  • Tv Reklamı Ver
  • İşlerimiz
  • Hakkımızda
  • İletişim
Medya Planım

Sepetinizde ürün bulunmuyor.

0
  • Medya Planım
  • Tv Reklam Paketleri
  • Tv Reklamı Ver
  • İşlerimiz
    • Tümü
    • Bant Reklam
    • Spot Reklam
    • Ana Sponsorluk
    • Advertorial
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Medya Dünyasından
  • Fragmanlar
  • Reklam Verenin El Kitabı
  • Prodüksiyon

Temmuz 2021 TV izlenme oranları

  • Medya Dünyasından
  • Ağustos 20, 2021
  • 1:27 pm
Rtuk Arastirma

Temmuz 2021 TV izlenme oranları

Temmuz (2021) ayında en çok izlenen kanallar belli oldu. OPT (Off Prime Time) ve PT (Prime Time) saat diliminde en çok izlenen haber kanalları ve ana kanallar total reyting tablosu haberimizde

 

Haber Kanalları Temmuz 2021 izlenme oranları:

Timebands >>Total DayOPT 07:00-18:00PT 18:00-24:00
KANALRTG %SHARERTG %SHARERTG %SHARE
AHABER0.211.820.222.050.301.43
CNN TURK0.201.750.171.570.331.59
HABER GLOBAL0.040.360.040.370.060.31
HABER TURK0.121.060.111.070.190.92
NTV0.141.180.131.240.211.02
TGRT HABER0.110.950.110.980.190.90
TRT HABER0.363.160.403.710.532.58
* Kanallar alfabetik sıralamaya göre düzenlenmiştir.

RTG% (RATING %)

Bellirli bir zaman aralığı, program veya reklamların dakika başına düşen ortalama izleyici oranıdır.

Belirli bir zaman diliminde (örnek: 13:00-13:45), bir dakika başına düşen ortalama izleyici sayısının (ilgili hedef kitledeki kişiler), seçilmiş olan hedef kitle evrenine oranlanmasıyla hesaplanır.

SHARE

Toplam izlemeden alınan pay.

Belirli bir zaman diliminde, dakika başına düşen ortalama izleyici sayısının, aynı zaman diliminde Toplam TV’ye ait dakika başına düşen ortalama izleyici sayısına oranlanmasıyla elde edilir. Başka bir deyişle kanalın izleyici oranının ilgili zaman dilimindeki tüm televizyon izleyen kişilerin yüzde kaçını oluşturduğunu gösterir.

 

Tüm Kanallar Temmuz 2021 izlenme oranları:

Timebands >>Total DayOPT 07:00-18:00PT 18:00-24:00
KANALRTG %SHARERTG %SHARERTG %SHARE
TTV11.53100.0010.70100.0020.67100.00
3600.090.760.090.840.150.73
A20.211.830.252.310.311.48
AHABER0.211.820.222.050.301.43
A SPOR TV0.161.350.141.310.261.25
ATV0.746.390.676.251.446.98
BEYAZ TV0.171.450.121.080.351.69
CARTOON NETWORK0.221.870.262.470.301.46
CNN TURK0.201.750.171.570.331.59
DISNEY CHANNEL0.232.030.302.800.321.55
DIYANET TV0.010.070.010.090.010.05
DMAX0.151.260.151.400.211.00
FOX0.786.730.605.631.718.25
HABER GLOBAL0.040.360.040.370.060.31
HABER TURK0.121.060.111.070.190.92
HALK TV0.262.220.282.600.401.95
KANAL 70.413.560.444.070.663.18
KANAL D0.695.940.615.701.346.51
KRT TV0.040.310.030.290.070.34
MINIKA COCUK0.060.510.070.690.080.38
NTV0.141.180.131.240.211.02
SHOW TV0.716.200.565.271.527.36
STAR TV0.554.770.423.951.145.51
TELE10.060.480.050.480.100.48
TEVE20.242.060.211.990.361.76
TGRT HABER0.110.950.110.980.190.90
TLC0.121.050.100.970.180.87
TRT 10.524.550.323.041.185.71
TRT BELGESEL0.262.280.272.530.401.95
TRT COCUK0.373.250.504.700.492.38
TRT HABER0.363.160.403.710.532.58
TRT KURDI0.010.110.020.160.020.09
TRT MUZIK0.060.500.060.520.100.49
TRT SPOR0.161.410.151.400.281.37
TRT SPOR YILDIZ0.030.260.030.320.050.23
TV40.010.120.010.100.030.16
TV80.726.270.403.721.879.03
TV8,50.030.250.020.200.060.28
TV1000.030.270.030.270.050.26
ULKE TV0.050.430.040.410.080.41
ULUSAL KANAL0.010.040.010.050.010.04

* Kanallar alfabetik sıralamaya göre düzenlenmiştir.

TABLOLARIN OKUNMASI

AYLIK RAPORLAR

Her ay sonunda yayınlanan, ilgili ay için kanalların konsolide izlenme performansını gösterir rapordur.

Konsolide izlenme (Live + 7), yayın tarihinde canlı izlemeye ek olarak, yayının kaydedilerek takip eden 7 gün içindeki izlenme oranını içerir.

Aylık raporlar, ayın son gününü takip eden 7 gün tamamlandıktan sonraki ilk iş gününde yayınlanır. Tabloların en altında ölçüm sistemine ilgili ayda dahil olan kanalların hangi tarihlerini kapsayan değeri yayınlandığı belirtilmektedir. Eğer bir kanal için herhangi bir tarih aralığı belirtilmediyse rapordaki değerler ilgili ayın tamamını kapsamaktadır.

YILLIK RAPORLAR

Yıl sonunda yayınlanan, ilgili yıl için kanalların konsolide izlenme performansını gösterir rapordur. Yıllık raporlar, yılın son gününü takip eden 7 gün tamamlandıktan sonraki ilk iş gününde yayınlanır.

Tabloların en altında ölçüm sistemine ilgili yılda dahil olan kanalların hangi tarihlerini kapsayan değeri yayınlandığı belirtilmektedir. Eğer bir kanal için herhangi bir tarih aralığı belirtilmediyse rapordaki değerler ilgili yılın tamamını kapsamaktadır.

HEDEF KİTLE TANIMLARI

TÜM KİŞİLER

Tüm Kişiler Evreni; örnekleme dahil olan 40 ilin nüfusu 10.000 üzeri olan kent ve kır tüm yerleşim yerlerinde, en az 1 çalışan televizyonu olan hanelerde yaşayan 5 yaş ve üzerindeki tüm kişiler ve bu haneleri ziyaret eden 5 yaş ve üzerindeki misafirlerden oluşur.

AB

AB Sosyo-ekonomik Statüdeki Bireyler Evreni; örnekleme dahil olan 40 ilin kent ve kır tüm yerleşim yerlerinde, en az 1 çalışan televizyonu olan AB SES grubuna mensup hanelerde yaşayan 5 yaş ve üzerindeki kişiler ve bu haneleri ziyaret eden 5 yaş ve üzerindeki misafirlerden oluşur.

Hanelerin hangi Sosyo-Ekonomik Statüye mensup olduğu haneye en çok gelir getiren kişinin mesleği ve eğitimine göre Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından tanımlanan SES 2012 ölçeğine göre hesaplanır.

https://tuad.org.tr/projeler/sosyo-ekonomik-statu-2012

20+ABC1

20 yaş ve üzerindeki ABC1 Sosyo-ekonomik Statü grubuna mensup bireylerden oluşan evren; Örnekleme dahil olan 40 ilin kent ve kır tüm yerleşim yerlerinde, en az 1 çalışan televizyonu olan, A, B veya C1 SES grubuna mensup hanelerde yaşayan 20 yaş ve üzerindeki kişiler ve bu haneleri ziyaret eden 20 yaş ve üzerindeki misafirlerden oluşur.

ZAMAN DİLİMLERİ / TIMEBANDS

Zaman dilimleri. Kanalların izlenme performansları Tüm Gün, Prime Time, Off-Prime Time şeklinde tanımlanan zaman dilimleri bazında raporlanır.

TOTAL DAY / TÜM GÜN

Ölçüm günü saat 02:00’de başlayıp bir sonraki gün aynı saate kadar devam ederek, 02:00 ile 26:00 arası olarak tanımlanan 24 saatlik zaman dilimini kapsar.

PRIME TIME (20:00-23:00)

Saat 20:00 ile 23:00 arası olarak tanımlanan, TV izlemenin en yüksek olduğu 3 saatlik zaman dilimi.

OPT (07:00-20:00)

Saat 07:00 ile 20:00 arası olarak tanımlanan, TV izlemenin daha düşük olduğu 13 saatlik zaman dilimi (OPT İngilizce “Off Prime Time” teriminin kısaltmasıdır).

OPT (07:00-18:00) – Saat 07:00 ile 18:00 arası zaman dilimi PT (18:00-25:00) – Saat 18:00 ile 25:00 arası zaman dilimi

(PT İngilizce “Prime Time” teriminin kısaltmasıdır).
PT (18:00-24:00) – Saat 18:00 ile 24:00 arası zaman dilimi PT (19:00-29:00) – Saat 19:00 ile 24:00 arası zaman dilimi

ÖLÇÜM SONUÇLARI

RTG% (RATING %)

Bellirli bir zaman aralığı, program veya reklamların dakika başına düşen ortalama izleyici oranıdır.

Belirli bir zaman diliminde (örnek: 13:00-13:45), bir dakika başına düşen ortalama izleyici sayısının (ilgili hedef kitledeki kişiler), seçilmiş olan hedef kitle evrenine oranlanmasıyla hesaplanır.

SHARE

Toplam izlemeden alınan pay.

Belirli bir zaman diliminde, dakika başına düşen ortalama izleyici sayısının, aynı zaman diliminde Toplam TV’ye ait dakika başına düşen ortalama izleyici sayısına oranlanmasıyla elde edilir. Başka bir deyişle kanalın izleyici oranının ilgili zaman dilimindeki tüm televizyon izleyen kişilerin yüzde kaçını oluşturduğunu gösterir.

TTV / TOPLAM TV İZLEME

TTV rating’i ilgili zaman diliminde ortalama bir dakikada seçilen hedef kitlenin yüzde kaçının TV izlediğini gösterir. TTV share rakamı, toplam TV izlemenin tamamını yansıttığından her zaman 100’dür.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
MEDYA DÜNYASINDAN

Yalnız Kurt Dizisi Final Mi Yaptı ?

21 Haziran 2022

Behzat Ç. Geri Dönüyor

21 Haziran 2022

Mayıs 2022 TV izleme oranları

15 Haziran 2022

Fulya Öztürk’ten flaş karar

15 Haziran 2022

Oktay Kaynarca’nın yeni dizisi belli oldu

15 Haziran 2022

FOX’un Yeni Dizisi “Tozlu Kaya”‘nın Çekimleri Başladı

15 Haziran 2022

“Sevmek Zamanı” ATV’de başlıyor

15 Haziran 2022

Your Honor’ın uyarlaması ‘Hakim’ yakında Atv’de

21 Şubat 2022

Çok Güzel Hareketler Bunlar’ın yeni adresi belli oldu

21 Şubat 2022

Binnur Kaya’dan Duygusal Veda

18 Şubat 2022

Haluk Bilginer Ekranlara Döndü: Baba Dizisi ile Gündeme Oturdu

18 Şubat 2022

Necati Şaşmaz ekranlara geri dönüyor

18 Şubat 2022

Ekim 2021 TV izlenme oranları

27 Kasım 2021

“Mahkum” Yakında Fox TV’de

27 Kasım 2021

“Annemizi Saklarken” dizisi yakında Star TV’de başlıyor

27 Kasım 2021

“Yalnız Kurt” yakında ATV ekranlarında başlıyor

27 Kasım 2021
Rtuk Arastirma

Temmuz 2021 TV izlenme oranları

20 Ağustos 2021
Flash Tv Geri Donuyor Tv Reklam

Flash TV geri mi dönüyor ?

19 Ağustos 2021
Guldur Guldur Show 2021

“Güldür Güldür Show” yeni sezona bomba gibi geliyor

19 Ağustos 2021
Sabahin Sultani Seda Sayan

“Sabahın Sultanı Seda Sayan” Star TV’de başlıyor

18 Ağustos 2021
  • Medya Dünyasından
  • Fragmanlar
  • Prodüksiyon
  • Reklam Verenin El Kitabı
  • Hakkımızda
  • Gizlilik Politikası
Menu
  • Medya Dünyasından
  • Fragmanlar
  • Prodüksiyon
  • Reklam Verenin El Kitabı
  • Hakkımızda
  • Gizlilik Politikası
Galamedya logo Beyaz

Tv Reklam Medya ; Tv reklamları, tv reklam, bant reklam, spot reklam, ürün yerleştirme, sponsorluk, televizyon reklamı ver, televizyon reklam ajansı, tv reklam ajansı, televizyon, reklam, ankara televizyon reklam ajansı, atv reklam, kanald reklam, star reklam, trt reklam, hizmetleri vermektedir.

Bizi Arayın

0850 346 93 78

Bize Yazın

tvreklam@tvreklam.com.tr

Bizi Takip Edin

Youtube Vimeo Instagram

Gala Medya © 2020 - Her Hakkı Saklıdır

web tasarım aktaynet