İçeriğe atla
  • 0850 346 93 78
  • Bant Reklam
  • Spot Reklam
  • Ana Sponsorluk
  • Advertorial
  • Hesabım
Menu
  • Bant Reklam
  • Spot Reklam
  • Ana Sponsorluk
  • Advertorial
  • Hesabım
  • TV Reklam Paketleri
  • TV Reklam Ver
  • İşlerimiz
  • Hakkımızda
  • İletişim
Menu
  • TV Reklam Paketleri
  • TV Reklam Ver
  • İşlerimiz
  • Hakkımızda
  • İletişim
Medya Planım

Sepetinizde ürün bulunmuyor.

0
  • Medya Planım
  • TV Reklam Paketleri
  • TV Reklam Ver
  • İşlerimiz
    • Tümü
    • Bant Reklam
    • Spot Reklam
    • Ana Sponsorluk
    • Advertorial
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Medya Dünyasından
  • Fragmanlar
  • Reklam Verenin El Kitabı
  • Prodüksiyon

En Çok İzlenen TV Kanalları (Temmuz 2022)

  • Medya Dünyasından
  • Ağustos 31, 2022
  • 7:08 pm
2025–2026 Yeni Sezon Türk Dizileri | TV Reklam ve TV Reklam Ver Rehberi

En Çok İzlenen TV Kanalları (Temmuz 2022)

Temmuz (2022) ayında en çok izlenen TV Kanalları belli oldu.

OPT (Off Prime Time) ve PT (Prime Time) saat diliminde en çok izlenen TV kanalları total reyting tablosu haberimizde

 

Timebands >>Total DayOPT 07:00-18:00PT 18:00-24:00
KANAL             RTG %SHARE  RTG %SHARE RTG %SHARE
ATV0.645.420.504.671.386.35
FOX0.786.640.656.091.687.73
KANAL 70.403.410.393.700.713.26
KANAL D0.736.170.676.261.396.41
SHOW TV0.726.070.565.311.527.01
STAR TV0.514.360.454.210.994.55
TELE10.070.620.060.610.140.65
SHOW TV0.726.070.565.311.527.01
TV80.867.260.434.072.3110.66
  • Alfabetik sıralamaya göre sıralanmıştır.

 

RTG% (RATING %)

Bellirli bir zaman aralığı, program veya reklamların dakika başına düşen ortalama izleyici oranıdır.

Belirli bir zaman diliminde (örnek: 13:00-13:45), bir dakika başına düşen ortalama izleyici sayısının (ilgili hedef kitledeki kişiler), seçilmiş olan hedef kitle evrenine oranlanmasıyla hesaplanır.

SHARE

Toplam izlemeden alınan pay.

Belirli bir zaman diliminde, dakika başına düşen ortalama izleyici sayısının, aynı zaman diliminde Toplam TV’ye ait dakika başına düşen ortalama izleyici sayısına oranlanmasıyla elde edilir. Başka bir deyişle kanalın izleyici oranının ilgili zaman dilimindeki tüm televizyon izleyen kişilerin yüzde kaçını oluşturduğunu gösterir.

TABLOLARIN OKUNMASI

AYLIK RAPORLAR

Her ay sonunda yayınlanan, ilgili ay için kanalların konsolide izlenme performansını gösterir rapordur.

Konsolide izlenme (Live + 7), yayın tarihinde canlı izlemeye ek olarak, yayının kaydedilerek takip eden 7 gün içindeki izlenme oranını içerir.

Aylık raporlar, ayın son gününü takip eden 7 gün tamamlandıktan sonraki ilk iş gününde yayınlanır. Tabloların en altında ölçüm sistemine ilgili ayda dahil olan kanalların hangi tarihlerini kapsayan değeri yayınlandığı belirtilmektedir. Eğer bir kanal için herhangi bir tarih aralığı belirtilmediyse rapordaki değerler ilgili ayın tamamını kapsamaktadır.

YILLIK RAPORLAR

Yıl sonunda yayınlanan, ilgili yıl için kanalların konsolide izlenme performansını gösterir rapordur. Yıllık raporlar, yılın son gününü takip eden 7 gün tamamlandıktan sonraki ilk iş gününde yayınlanır.

Tabloların en altında ölçüm sistemine ilgili yılda dahil olan kanalların hangi tarihlerini kapsayan değeri yayınlandığı belirtilmektedir. Eğer bir kanal için herhangi bir tarih aralığı belirtilmediyse rapordaki değerler ilgili yılın tamamını kapsamaktadır.

HEDEF KİTLE TANIMLARI

TÜM KİŞİLER

Tüm Kişiler Evreni; örnekleme dahil olan 40 ilin nüfusu 10.000 üzeri olan kent ve kır tüm yerleşim yerlerinde, en az 1 çalışan televizyonu olan hanelerde yaşayan 5 yaş ve üzerindeki tüm kişiler ve bu haneleri ziyaret eden 5 yaş ve üzerindeki misafirlerden oluşur.

AB

AB Sosyo-ekonomik Statüdeki Bireyler Evreni; örnekleme dahil olan 40 ilin kent ve kır tüm yerleşim yerlerinde, en az 1 çalışan televizyonu olan AB SES grubuna mensup hanelerde yaşayan 5 yaş ve üzerindeki kişiler ve bu haneleri ziyaret eden 5 yaş ve üzerindeki misafirlerden oluşur.

Hanelerin hangi Sosyo-Ekonomik Statüye mensup olduğu haneye en çok gelir getiren kişinin mesleği ve eğitimine göre Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından tanımlanan SES 2012 ölçeğine göre hesaplanır.

https://tuad.org.tr/projeler/sosyo-ekonomik-statu-2012

20+ABC1

20 yaş ve üzerindeki ABC1 Sosyo-ekonomik Statü grubuna mensup bireylerden oluşan evren; Örnekleme dahil olan 40 ilin kent ve kır tüm yerleşim yerlerinde, en az 1 çalışan televizyonu olan, A, B veya C1 SES grubuna mensup hanelerde yaşayan 20 yaş ve üzerindeki kişiler ve bu haneleri ziyaret eden 20 yaş ve üzerindeki misafirlerden oluşur.

ZAMAN DİLİMLERİ / TIMEBANDS

Zaman dilimleri. Kanalların izlenme performansları Tüm Gün, Prime Time, Off-Prime Time şeklinde tanımlanan zaman dilimleri bazında raporlanır.

TOTAL DAY / TÜM GÜN

Ölçüm günü saat 02:00’de başlayıp bir sonraki gün aynı saate kadar devam ederek, 02:00 ile 26:00 arası olarak tanımlanan 24 saatlik zaman dilimini kapsar.

PRIME TIME (20:00-23:00)

Saat 20:00 ile 23:00 arası olarak tanımlanan, TV izlemenin en yüksek olduğu 3 saatlik zaman dilimi.

OPT (07:00-20:00)

Saat 07:00 ile 20:00 arası olarak tanımlanan, TV izlemenin daha düşük olduğu 13 saatlik zaman dilimi (OPT İngilizce “Off Prime Time” teriminin kısaltmasıdır).

OPT (07:00-18:00) – Saat 07:00 ile 18:00 arası zaman dilimi PT (18:00-25:00) – Saat 18:00 ile 25:00 arası zaman dilimi

(PT İngilizce “Prime Time” teriminin kısaltmasıdır).
PT (18:00-24:00) – Saat 18:00 ile 24:00 arası zaman dilimi PT (19:00-29:00) – Saat 19:00 ile 24:00 arası zaman dilimi

ÖLÇÜM SONUÇLARI

RTG% (RATING %)

Bellirli bir zaman aralığı, program veya reklamların dakika başına düşen ortalama izleyici oranıdır.

Belirli bir zaman diliminde (örnek: 13:00-13:45), bir dakika başına düşen ortalama izleyici sayısının (ilgili hedef kitledeki kişiler), seçilmiş olan hedef kitle evrenine oranlanmasıyla hesaplanır.

SHARE

Toplam izlemeden alınan pay.

Belirli bir zaman diliminde, dakika başına düşen ortalama izleyici sayısının, aynı zaman diliminde Toplam TV’ye ait dakika başına düşen ortalama izleyici sayısına oranlanmasıyla elde edilir. Başka bir deyişle kanalın izleyici oranının ilgili zaman dilimindeki tüm televizyon izleyen kişilerin yüzde kaçını oluşturduğunu gösterir.

TTV / TOPLAM TV İZLEME

TTV rating’i ilgili zaman diliminde ortalama bir dakikada seçilen hedef kitlenin yüzde kaçının TV izlediğini gösterir. TTV share rakamı, toplam TV izlemenin tamamını yansıttığından her zaman 100’dür.

MEDYA DÜNYASINDAN

Kıskanmak Dizisi Ne Zaman Başlıyor | Oyuncu Kadrosu ve Konusu

10 Eylül 2025

Mehmed Fetihler Sultanı Ne Zaman Başlıyor

9 Eylül 2025

Sultan Orhan Hangi Kanalda Ne Zaman Başlıyor

8 Eylül 2025

Kral Kaybederse Ne Zaman Başlıyor

8 Eylül 2025

Eşref Rüya Ne Zaman Başlıyor

4 Eylül 2025

Aşk Ve Gözyaşı hangi Kanalda

3 Eylül 2025

Halef Dizisi Hangi Kanalda

3 Eylül 2025

Uzak Şehir Dizisi Hangi Kanalda

3 Eylül 2025

Abi Dizisi Hangi Kanalda

1 Eylül 2025
2025–2026 Yeni Sezon Türk Dizileri | TV Reklam ve TV Reklam Ver Rehberi

Yeni Sezonda Hangi Diziler Var ? (2025 – 2026)

13 Ağustos 2025

20 Efsane Türk Dizisi – Unutulmaz Yapımlar ve TV Reklam Etkisi

11 Ağustos 2025

Çarpıntı Dizisi Eylül’de Başlıyor

11 Ağustos 2025

Sultan Orhan

6 Ağustos 2025

Kenan İmirzalıoğlu Aile Bir İmtihandır – ABİ Dizisiyle Ekranlara Geri Dönüyor

4 Ağustos 2025

Kanal D’nin Yeni Dizisi 2025 – Murat Yıldırım Serhat Rolüyle Geri Dönüyor!

29 Temmuz 2025

Gözleri Karadeniz Dizisi Konusu, Oyuncuları ve Yayın Bilgileri – ATV 2025

29 Temmuz 2025

Kraliçenin Gözyaşları – Aşk, Sadakat ve Zamanla Yarışan Bir Hikâye

29 Temmuz 2025

Veliaht Dizisi – Seyyar Tamirciden Tahta Uzanan Sıra Dışı Bir Hikâye

29 Temmuz 2025

TV’de Reklam Arası Kaç Dakika ?

2 Haziran 2025

Yeni Sezonda başlayacak yeni diziler

3 Eylül 2024
  • Medya Dünyasından
  • Fragmanlar
  • Prodüksiyon
  • Reklam Verenin El Kitabı
  • Hakkımızda
  • Gizlilik Politikası
  • Medya Dünyasından
  • Fragmanlar
  • Prodüksiyon
  • Reklam Verenin El Kitabı
  • Hakkımızda
  • Gizlilik Politikası
Galamedya logo Beyaz

Tv Reklam Medya ; Tv reklamları, tv reklam, bant reklam, spot reklam, ürün yerleştirme, sponsorluk, televizyon reklamı ver, televizyon reklam ajansı, tv reklam ajansı, televizyon, reklam, ankara televizyon reklam ajansı, atv reklam, kanald reklam, star reklam, trt reklam, hizmetleri vermektedir.

Bizi Arayın

0850 346 93 78

Bize Yazın

tvreklam@tvreklam.com.tr

Bizi Takip Edin

Youtube Vimeo Instagram

Gala Medya © 2020 - Her Hakkı Saklıdır

web tasarım aktaynet